środa, 14 stycznia 2015

Pięć miesięcy-podsumowanie

Pięć miesięcy publikowania zdjęć minęło w oka mgnieniu. Czy to dużo czy mało? Dla mnie sporo, skoro nadal tu jestem i nie planuję odejścia. Dlatego postanowiłam, że dzisiaj czas na kilka małych podsumowań. Były momenty lepsze, były i gorsze. Kolorowe i czarno- białe. Zdjęcia - Wspomnienia, które znaczą wiele, ale i zdjęcia zrobione na szybko, spontanicznie, które bez aparatu pewnie nie byłyby zapamiętane. Zapraszam do najciekawszych momentów, wybranych z 80 postów.

Posty, które oglądaliście najczęściej.






3. Sierpniowy post z wakacji. Polecam zmarzniętym i tym, którzy dość mają zimna i wiatrów.



4. Chmurki 


5. Prawdziwa, mroźna zima Dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji podziwiać zimy za oknem



Moi ulubieńcy

1. Zdecydowanie, najlepsze. I najważniejsze. Myśliciel


2.  Koloseum . Najlepszy klimat, piękne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć.





4. Trochę chorwackich wspomnień.








6. Deep Usłyszałam, że to jedno z najbardziej inspirujących zdjęć.



7. Dmuchawiec 



4 komentarze:

  1. ciekawe podsumowanie, zaintrygowało mnie kilka zdjęć, także na pewno blizej zapoznam sie z blogiem...;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Nad każdym zdjęciem znajduje się odnośnik do konkretnego wpisu, wiec serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwszy kadr z Koloseum. Ładna kompozycja z wykorzystaniem linii wiodących wzrok w jeden punkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) bardzo mi milo. I cieszę się, że zdjęcie się podoba :)

      Usuń