poniedziałek, 9 marca 2015

Dziwne kadry





...Z Krakowa

6 komentarzy:

  1. Nie dziwne, ale oryginalne. To dość często fotografowane miejsca i właśnie "dziwność" tych kadrów sprawia, że są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wszystkie "dziwne" kadry, jakie posiadam z Krakowa, więc na pewno pojawi się ich więcej :)

      Usuń
  2. Super. Tysiąc razy byłem w tych miejscach a z początku nie poznałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zazdroszczę tysiąckrotnego bycia w tych miejscach, ja miałam okazje być tylko 3 razy w Krakowie, a to zdecydowanie za mało.

      Usuń
  3. Widzę, że głównie architektura. Ładnie ładnie, też byłem początkiem marca w Krakowie, rzuć okiem na moje kadry w ostatnim poście :) Pozdrawiam serdecznie

    http://kubapabis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń