czwartek, 17 września 2015

A walk through the zoo

Uwaga! Uchatki gryzą!

Korzystając z ostatnich pięknych dni udałam się na podglądanie i polowanie. Oczywiście nikt nie został ranny, obyło się bez ofiar, a ja wróciłam z uśmiecham na ustach i wieloma wspaniałymi zdjęciami. Zapraszam na spacer po Opolskim Ogrodzie Zoologicznym :)

Czubacz rudy






Surykatki - zachwycają mnie za każdym razem!


Król Julian

Puma

Trzy kapibary + kaczka = nadmiar szczęścia :)



Zakochałam się w alpakach. Najbardziej puchate zwierzątka ze wszystkich :)

Świnki maskowe. Takie brzydkie i jednocześnie takie urocze!





Love is in the air. Nieświszczuki!

2 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają :) Dzięki!

      Usuń